czwartek, 24 października 2013

Hej

Jak tam u was bo u mnie nieźle piątka - z polaka z domowego jak fajnie :)


Niestety nie wiem co pisać nie długo jak będę miała trzecią płytę Sylwii to pokarzę wam mój tak zwany "ołtarzyk" :)
Powiem tyle że od tamtego czasu się powiększył kiedyś miałam autografy (2) parę rysunków i jeną płytę aha i bym zapomniała o plakacie  :)

A teraz stoi  tam:
-(2) autografy
-(2) płyty "Komponując Siebie"  i "Sen o przyszłości"
- mikrofon z papieru (sama robiłam heh)
-aniołek tak ładnie wygląda no to już stoi
-piesek bo Sylwia kocha psy
- ramka w której jest rysunek
- sporo rysunków ale widać tylko jeden :) zmieniam co miesiąc
- 3 plakaty + zdjęcie wydrukowane na kartce (f. A4)
-Oczywiście koszulka którą sama robiłam pokazywałam w poście chyba w niedzielę :) , ale dodałam parę jeszcze rysunków bo jakoś tak było pusto :)

Jak mam na to miejsce co nie nie dawno schowałam się mojej kolekcji aniołków której już nie zbieram , ale nie wszystkie schowałam książki poszły tam gdzie były aniołki a było ich około 40


Wiem, że dzisiaj pisałam głównie to co mam nie myślcie, żę to jest chwalenie nie chciałam wam pokazać pisząc :)

w następnym poście będzie napisane
"Nie ma złej pory na  muzykę"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz