sobota, 14 września 2013

tak właśnie napisałam dzisiaj na oficjalnym fanklubie Sylwii :D

Bardzo dziękuję Sylwii że ma takie piękne piosenki i taki świetny głos bo dzisiaj się przekonałam gdy rodzina moja mówiła zaśpiewaj Ada dawaj na pewno ładnie śpiewasz no to wieczorem uległam i się zgodziłam i moja cała rodzina wujkowie ciocie babcie i dziadek byli zachwyceni dzięki Sylwii wiem że chcę robić to co kocham, ale w pisaniu tekstów jestem okropna  heh gdyby nie ona i nie moja rodzina nigdy bym nie zaśpiewała przed rodzicami, ale puściłam w telefonie piosenkę Sylwii i od razu doszło mi otuchy i miałam odwagę nie jąkałam się i mówili Sylwia Grzeszczak nr. 2 heh zarumieniłam się i przy okazji choć nie mam grzywki zrobiłam sobie podobną fryzurę jak ona kiedyś wielkie pozdrowienia dla OFC i fanów Sylwii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz