piątek, 16 sierpnia 2013

Sylwia Grzeszczak i ja

Hej!!!

Jestem Ada
mam 12 lat
lubię tańczyć, śpiewać zwłaszcza Sylwie Grzeszczak 
 interesuje się sportem
ulubiona piosenkarka Sylwia Grzeszczak
Ulubiony kolor czarny i różowy.

Jeszcze nie dawno wysłałam list do Sylwii Grzeszczak
 i prośbę o autograf  niestety jeszcze go nie otrzymałam jak go będę już miała to wam go pokaże :)

Teraz coś o Sylwii!!!

Sylwia Ma 24 lata.
Zaczęła swoją muzyczną karierę bardzo szybko w wieku 16 lat.
Jej instrument to pianino. Jej ulubiony kolor to czarny.
Kolor oczu to niebieski. Pierwszy raz na scenie była w wieku pięciu lat w programie od przecz kola do opola.


Uwaga!!!
Możecie zdobyć jej Plakat huraaa.
Jest w gazetce bravo piękny plakat z jasnymi kolorami.
Kosztuje 2.60zł. Numer 17. Razem z tym można dostać branzoletkę.

Aha bym zapomniała nowa piosenka z płyty Sylwii Grzeszczak Pożyczony!! Album nosi nazwę Komponując siebie i oto link na jej piosenkę: http://www.youtube.com/watch?v=ziXYDCwv6Lg 


Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tego postu zadawajcie w kom.

ja

Sylwia Grzeszczak

Rysunek  który narysowałam pt. Sylwia Grzeszczak jedzie na rowerku.

i mój drugi rysunek z teledysku pożyczony 


Mam nadzieje że się  podobało Cześć!!!!

1 komentarz: